Zwroty i reklamacje
Zwroty
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży prosimy przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: philcopl@fastpoland.pl
Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.
Zwrot towarów zniszczonych i używanych
Jeśli zwracany towar okaże się niepełnowartościowy, odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (podstawa prawna: ustawa z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).
Procedura reklamacyjna małego sprzętu AGD
Przed wysłaniem urządzenia do autoryzowanego serwisu pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i wyślij na adres: serwis@fastpoland.pl
W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer RMA, który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym oraz link do zamówienia kuriera na nasz koszt.
Adres, na który należy nadać przesyłkę:
Fast Poland Sp. Z O.O.
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
Do odsyłanego urządzenia należy dołączyć:
-
formularz reklamacyjny
-
dowód zakupu towaru (lub kopię)
Pamiętaj!
Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenie wraz z akcesoriami (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.)
Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
Dane kontaktowe do serwisu: tel. 665 441 373, email: serwis@fastpoland.pl
Procedura reklamacyjna dużego sprzętu AGD firmy Fast Poland
1. Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości „Reklamacja Duże AGD” a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy, opis usterki oraz miejsce gdzie aktualnie znajduje się urządzenie wraz z nr telefonu. Proszę o dołączenie również skanu lub zdjęcie dowodu zakupu.2. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz informacje że zlecenie naprawy zostało przyjęte, wyznaczony serwis zewnętrzny sieci Quadra Net będzie kontaktować się z Państwem w ciągu najbliższych 2-3 dni roboczych w celu umówienia terminu wizyty.
UWAGA!
Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych. Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.
Jeśli kupiłeś/aś w innej sieci sklepów niż philco.pl skontaktuj się z punktem sprzedaż
Klauzula informacyjna w związku ze zwrotem/reklamacją towaru zakupionego w sklepie internetowym
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Fast Poland sp. z o.o. z siedzibą w Wypędach (05-090 Wypędy) przy ul. Kwietniowa 36, NIP 525-233-26-55 / REGON 140120916
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/a danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych lub z wyznaczonym inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@fastpoland.pl
3. Pani/a dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu reklamacji, w związku z koniecznością wywiązania się obowiązku wynikającego z zawartej umowy, a także obowiązków administratora, wynikających z przepisów ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny i ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
4. Administrator może także przetwarzać dane w celu i zakresie niezbędnym do obrony przed roszczeniami, w związku z jego prawnie usprawiedliwionym interesem (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu reklamacyjnego.
6. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione operatorom pocztowym, firmom kurierskim i innym podmiotom współpracującym w procesie reklamacji.
7. Pani/a dane osobowe przechowywane będą przez czas rozpatrywania i zakończenia procesu reklamacji.
8. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
10. Pani/a dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.